Babysteps

Det var trevligt på minglet igår, jag är glad att jag gick.

Överhuvudtaget var gårdagen en bra dag.

Jag gick på seminarium ensam, utan att veta om någon jag kände skulle vara där.
Jag skaffade min SU-blipp och prata med kårsek för första gången.
Jag skickade in ansökan om gästlegg till Valborg i Uppsala via kårsek.
C kom över till Handels och vi hängde några timmar på SU och sprang runt i skolan. Very casuallike.
Jag gick på minglet, själv. Timade dock in att komma dit typ när J skulle komma dit, men ändå. Och utan särskilt mkt ångest.
Jag gömde mig inte i ett hörn eller på SU utan åt och pratade och drack med de andra. (gratis bar!)
Det kom folk från grundskolan och från Lidingö som jag inte gillar och jag kände mig ganska obekväm. Men jag stannade. Jag gick visserligen inte ut, men man kan inte göra allt.

Och jag kände mig ensam ibland och tror jag hängde lite för mycket runt J, men han verkade inte bry sig. Vi hade trevligt så det gjorde inget.

J(nr 2) klagade på att jag borde släppa loss mer, när jag kände mig dum och inte kunde dansa så mkt. men jag tror inte det kan ändra sig så mycket. Jag bara är sån.

Och så pratade jag med J(nr 3) utan att känna mig dum för första gången ever.

Overall, framsteg.

T smsade just och frågade om jag ville komma till SU och spela spel och dricka vin. Maybe. Han är lite ensam, tror jag, eftersom resten av kårstyrelsen är i Finland och han inte fick åka med pga att han är sjuk.

Jag lagade förresten ugnspannkaka idag. Den blev helt okej. Inte riktigt lika god osm jag hade tänkt mig men inte så dålig än då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0