Ehm.

 

Jag håller på att söka kurser inför hösten. Inte för att jag egentligen vill sluta plugga där jag pluggar nu, utan... Ja, jag vet faktiskt inte. Det känns som ett sätt att kontrollera mitt liv lite. Att drömma om förändringar, fast jag egentligen är ganska nöjd. Lite äventyr i vardagen? Eller nåt?

Så där ser mina meritvärden ut. Jag fick 2.5 meritpoäng på nästan allt. (psykolog på KI väntar jag fortfarande på besked.) Det gjorde mig inte så mkt. Jaha, mer. Jag kan göra vad jag vill. Om jag bara visste var det var. Ni fattar?

Som valen är nu har jag sökt Psykolog på SU först (vill egentligen inte plugga vare sig på SU eller på KI, men det känns inte så akutellt att flytta till Umeå eller Uppsala...). Fast jag vet inte om jag vill bli psykolog heller.

Mitt andra val är Statsvetenskap på Engelska I på SU. Det låter kul. Fast det kommer ju strykas när jag kommer in på Psykologprogrammet... Och det känns mer aktuellt att läsa en kurs än nåt annat. Fast jag har ju inte tid att plugga dubbelt, å andra sidan...

Kanske borde sätta Franska I eller Holländska först istället?

Eller Pol Kand i Uppsala?

Fast jag vill ju inte flytta.


Kommentarer
Postat av: Marie

Har du nån bra låt/några bra låtar du vill dela med dig av? Kommentera inlägget via länken nedan, bästa tipset länkas i min blogg. Lite gratis reklam är ju inte helt fel :)



http://mmary.blogg.se/2010/april/dagens-lat-5.html#comment



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-13 @ 14:09:11
URL: http://mmary.blogg.se/
Postat av: Challe

Man kan alltid leka med tanken!

2010-04-13 @ 19:05:09
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com
Postat av: Marty

Varför inte flytta, love? Jag kommer efter! <3 Nej men, skämt åsido, du har säkert dina skäl och en topplägenhet och allt så jag förstår dig... det är väl bara att jag själv är så pepp på uppsala...

2010-04-15 @ 21:39:06
URL: http://omattbroderagronalov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0