Inte för att låta bitter

Men det gör det såklart.

En tjej i min småttingrupp som är jättesöt.
Hon har varit mest trött på allt hela året. Inte velat umgås med småttinggruppen... Hon kom med i kören men har varit anti hela tiden. Kom med i en annan aktivitet men hoppade av. Hon har verkligen tyckts allt varit jobbigt och inte velat vara med i nån aktivitet och inte gillat nåt. Och det är sällan hon har umgåtts med nån i skolan, vad man sett.

Men hon har, trots allt, fått extremt mycket kompisar, kommit in i det 'coola gänget' och bara poff. alla känner henne, hon känner alla och är jättepopulär. Och hon är en supertrevlig tjej, så jag förstår det. Hon är lätt att tycka om.

Men varför är det så att hon, utan att ens försöka, får hur mycket vänner som helst, medan jag måste kämpa för varje liten vän? (inte för att jag tycker illa om mina vänner, quite the contrary)

Hon bara passar in.

Varför är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0