Jag kom precis hem ifrån skolan

Jag pratade i telefon med Anna idag och hon frågade jag gjorde.
"Joo, jag är på väg till skolan..."
"Nu?! Vad ska du göra där?"
"..."

Nu är det så illa att jag tillbringar söndagskvällarna i skolan.
Jag vet inte vad jag tycker.
Det är ABBA-sittning på onsdag och vi har sjukt mycket att göra inför den. Jag är nervös, kan vi ju sammanfatta det som.

Jag, T, J, J och M satt på IdU och kollade på Mamma Mia filmen inför sittningen och det var trevligt. Innan dess hade jag och J spelat Halo (jag förlorade...Ganska så mkt) och ja. Jag antar att man blir filosofisk. Is it all worth it and all?

Jag har inte pluggat tillräckligt mycket, för övrigt.
Stress.

Den här veckan kommer bli... Ja... Mycket.
Helt fullpackad.

Wish me luck.
Jag ska försöka sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0