Not so bad

Jag kom precis hem från middag med SU-styrelsen.
Det var trevligt. Vi var hos Tobias och åt tacos och pratade. Och tiden gick jättefort och alla är trevliga. Det är mer det att alla känner varandra jättebra sen innan.
De är snälla om det, jättetrevliga om det faktiskt.
Vi pratade om nån jag inte kände och då frågade de om jag gjorde det och visade en bild så jag skulle hänga med och allt sånt.

Känns bara som jag har missat så mycket. Ja...
Det är kårlunch på torsdag.
Alla utom Johan och jag var inbjudna.
Lite såna saker, liksom.
Fast nu ska ju han och jag servera så det går okej det med.



Men det är bra. Det kommer blir bra, I think.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart det kommer bli bra! Du säger ju att alla är trevliga och skit samma om de känner varandra innan, det betyder ju bara att du får många nya vänner. Finns inget negativt med det, speciellt inte om de anstränger sig för att få med dig i gruppen. Var positiv för de verkar jätteschyssta!

2010-02-24 @ 12:48:38
URL: http://barbalalaa.blogspot.com
Postat av: m.

söti... :)... det är bara, det går bra nu, utmanar mig själv. typ sånt. och jag är så glad att jag ska få komma hem imorgon. och ett tag tvivlade jag så mycket på allt... men det gör jag inte nu...

hoppas du får underbaraste helgen. artar sig lägenheten?

<3

2010-02-26 @ 17:58:03
Postat av: Challe

Jag gillar bilden :)

2010-03-01 @ 10:28:32
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com
Postat av: Hemlig beundrare

Blogga meeeraaa dåååååååååååååååååååååå!

2010-03-01 @ 13:17:23
URL: http://josefinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0