Current addictions

Marty hade gjort en fin liten lista om vad hon är beroende av för ögonblicket.
Även om hennes var menad lite mer terapeutiskt så tycker jag det var en trevlig idé.

Jag vill också göra en.

Den här veckan:

- Läser jag alldeles för mycket Star Wars fanfiction. Jag har mina olika fanficperioder, vanligtvis läser jag lite HP och lite Twilight men så får jag en period där jag läser ett helt annat fandom, typ Sherlock Holmes eller Tamora Pierce. Star Wars är nog min favorit att komma tillbaka till, speciellt fics om Obi-wan som padawan.  Hej nördmoment.

- Tillbringar jag en hel del tid på Cracked.com. De har bara sådana roliga listor där!

- vattnar jag mina krukväxter hela tiden. Det är bara så mysigt att ha blommor. De dör nog snart så jag tar vara på det medan jag kan.

Kommentarer
Postat av: marty

haha, ja du och dina fanfics :P.



ville bara säga att jag hittat in till din blogg och läser med nöje.



puss!

2010-01-27 @ 22:18:21
Postat av: Sofia

Krukväxterna såg fina ut! Jag måste köpa nya växter för jag slängde våra blommor innan jul då vi åkte ifrån lägenheten. Btw, listor is the shit!

2010-02-08 @ 12:51:14
URL: http://barbalalaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0