En till idé att sno

A från min gamla gymnasieklass är i Tokyo och i sin blogg hyllade hon sin amerikanska vän M. Jag vill hylla en av mina.

Lauren och jag träffades på min första franskalektion. Jag trodde hon var emo. Hon trodde jag var vikarie.

Senare samma vecka tog hon körkort. And that was the beginning of a long and beautiful friendship, som de säger.

Millie, chorus girl nights, Wendys, Christian Bale, Frankrike... Fjällhöga and Swedish candy.

När vi sågs senast kom vi båda fram till att Robert Downey Jr. är äcklig snygg.

Love you dollface.


Kommentarer
Postat av: marty

söti, såg du mitt fb-meddelande? bara undrade så jag vet hur jag ska planera helgen :). puss.

2010-01-28 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0