Första bjudningen

Visserligen så har Helena varit över här innan och hjälpt mig skruva ihop mitt köksbord, men annars var Heddy och Charlie de första officiella gästerna jag någonsin haft här.

Vi var nämligen och såg VRGs musikal Dracula idag, och eftersom Hedd flyttar till Köpenhamn imorgon så bjöd jag in dem på spontan vin-och-tilltuggskväll innan teatern. Charlie tog bilder, så jag hoppas hon skickar dem till mig så får jag dela med mig av dem här.

Men iaf. Gäster. De tittade och beundrade och vi satt runt mitt stora köksbord och åt oliver och salta kex.

Det var trevligt.

Jag tror att den här lägenheten har stor potential för sån typ av underhållning. Just a hunch.

Kommentarer
Postat av: Challe

YÄY! Jag älskade din lägenhet, och salta kex är klart underskattade! :D Kan skicka bilderna när de ligger i datorn, men förväntade dig inga stordåd. Och OH JA lägenheten har riktig potential för mingel :)



Såg i senare inlägg att du hade fått "charader", det är ett riktigt schysst spel, spelade det i lördags! <3

2010-01-25 @ 22:36:23
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0