Nytt!


Mamma, pappa och jag har fixat en hel del här idag! Det blir mysigare och mysigare för varje dag som går.

Idag har vi t ex:

- satt upp en lampa i hallen!

- äntligen satt upp dörrarna på mitt skåp i hallen

- köpt blommor att ha i fönstren




Tjusigt, eller hur?

- Dessa blommor matchas också av lampskärmen (ovan) och de nya kuddarna som ligger på min säng



I've got a little pink thing going you see.

Men lampan kommer från Åhlens och blev min för 300 kr, och kuddarna från Hemtex för typ 129 kr styck. Ett fynd med andra ord. ^^


I övrigt har jag varit på bio avec mes parents och sett Sherlock Holmes en andra gång. Ah, Robert. Suck säger jag bara.


Och nu har jag städat och betalat räkningar och lekt med en frisyr. Inte så lördag, I know, men iaf.



Jag blev riktigt nöjd med håret till slut. Men jag roas ju å andra sidan av sånt.

Kommentarer
Postat av: linnea

kul blogg du har ! men satsa på bloggdesignen så kommer du säkert komma värsta långt

2010-02-15 @ 22:59:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0