Varje gång!

Varje gång jag ska gå in på The Lazy yet Discerning Ficster (som ingen utom jag vet vad det är, men bear with me anyway) så börjar jag skriva in adressen:

Och så klantar jag till mig och trycker på enter och glömmer bort att trycka på nedåt-pilen så att adressen markeras.

Och så hanmnar jag här istället:

Vilket ju inte ser så intressant ut.

Jämför rolighetsgraden liksom:

 

Ni fattar vad jag menar. Typiskt i-landsproblem, jag är för lat att skriva in hela adressen, men i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sådär gör jag hela tiden och jag blir, du vet, töntigt irriterad när det inte funkar... Jag misstänker att det är mindre av ett i-landsproblem och mer av ett globalt problem med tanker på hur lätt det är att slinta på tangentbordetkjadsmfvx

2010-01-25 @ 15:23:44
URL: http://barbalalaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0