Bror är hemma!

Mycket trevligt så klart! Han köpte en underbar Mulberry Alexa kopia åt mig, en Chanel 2.55 kopia och mörkblå Converse. Mycket snällt. Grillning hos C i går. Mycket folk från skolan, och C. Till och med Bror kom förbi ett tag. Jag hade trevligt, stannade inte mer än till elva dock, för då kunde jag få skjuts hem med bror. Idag har jag hämtat skolböcker i lägenheten och träffat A lite snabbt. Bytte medicin idag igen, får se om det blir nån skillnad. lite trött på alla piller nu. jag känner mig lite edgy. men jaa... det är rätt bra. imorgon ska vi fira morfar som fyller 89 och sen åker jag med S och T till S's morfars landställe. Ett litet dag. På måndag är det tyska föreningen fest och jag blev bjuden. kändes sympatiskt ändå. jag blev glad. ska nog gå ett litet tag iaf.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÄLSKAR ALEXA- OCH CHANEL-VÄSKORNA VARFÖR HAR INTE JAG DEM!!! fan också borde sagt till patrik! glad för din skull och extremt avundsjuk. x

2010-07-17 @ 22:55:24
URL: http://barbalalaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0