Tenta,tenta,tenta

Det går bättre att tentaplugga den här perioden. Känner mig mer motiverad även om det går tungt och det tar tid.

Jag har en intervju för ett projekt imorgon. Den har jag redan varit tvungen att flytta två gånger. Ena gånger var mitt fel, den andra var det inte. Nu är problemet att jag var okej med att inte få posten, eftersom det var för att jag var för bakis för att gå på intervjun. Bokstavligen, jag kunde inte gå. Men en person som jag inte helt gillar pga hur den har betett sig mot en vän till mig, 'lobbade' för att jag skulle få en chans i alla fall. Jag ogillar att stå i skuld till folk. Hade jag inte vetat det hade det varit fine, men när den personen berättar för mig att det var pga honom/henne jag fick en till intervju. Då är det ju en fråga om tjänster/gentjänster.

Och jag har fått höra från två håll att jag måste vara jättevälförberedd. Men hur mycket är välförberedd? jag vet inte så mycket om investment banking. Jag har idéer, jo visst, men det är annorlunda från att veta allt.

Tentastressen plingar på, antar jag.

Kommentarer
Postat av: M

<3 tänkte bara säga hur fin du är som säger att du saknar mig. jag saknar dig med.



visst blir det underbart fint. indeed. åh jag längtar efter att få göra om efter tio år med de tapeterna.



låter lite stökigt alltihop. sätt inte för mycket press på dig själv darling! för allt i världen! det är inte värt det! kom ihåg vad som vad som är viktigt i livet...



stor kram.

2010-03-16 @ 11:05:30
Postat av: Sofia

Du är så duktig Cicci :) Jag tänker på dig! Kram

2010-03-16 @ 19:21:02
URL: http://barbalalaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0