suck

dålig vecka.

eller inte egentligen. rent logiskt har det varit en bra vecka. jag har haft lagom mycket att göra, mycket roliga planer etc. kom precis hem från hwette och etiquette sittningen som var mycket lyckad.

men jag har mått så dåligt. jag misstänker att det är att min hjärna hinner i kapp efter wbd, men jag har sovit dåligt, och när jag har sovit har jag sovit jättelänge och vaknat helt utmattad, och bara allmänt känt mig nere, gråtfärdig eller haft ångest.

jag minns aldrig att det var så här dåligt de sista veckorna innan jag började äta medicin förräns det är så här dåligt.
jag hoppas och tror dock att det är tillfälligt och att det bara är pga att wbd är slut.


Kommentarer
Postat av: Sofia

det är nog för att du har varit så stressad och nu hinner du ikapp mentalt, som du sa. jag har typ också mått så ett tag nu men det går upp och ner du vet. igår kl 2 mådde jag bra, kl 4 mådde jag skit, kl 6 var allt toppen och kl 23 var det skit igen. men efter regn kommer solsken, som tur är! det blir säkert bättre snart :)

2010-10-04 @ 12:42:06
URL: http://barbalalaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0