Humdidumdumdidum

I helgen var familjen här, och det var (så klart) underbart. Vi hade härligt väder, bra hotel, god mat, och bra sällskap. Mycket mer kan man ju inte önska sig.

Min kamera har tyvärr helt gått i pension och tar enbart superfula bilder, vilket är lite tråkigt. Jag är ju visserligen ingen lysande fotograf, men lite bättre än hur bilderna ser ut nu är jag ju i alla fall.

Den här veckan har det varit sämre väder, alltså kallare, men det har gått bra iaf. Vi har roat oss med adjektiv-deklination (the germans ruined their adjectives, för att citera Morgan) och den korrekta böjningen av "würden".

Annars har jag lagat köttfärssås, köpt ny ansiktsrengöring, lyckats få rummet städat för första gången på 6 veckor, lyssnat på engelska versionen av Kristina från Duvemåla och lite annat smått och gott.

Imorgon är det Valborg och jag sörjer såklart att jag är här och inte i Uppsala.

Andra saker jag missar:
Venetian Mask fest med M2
Egoboost-lanseringsgrej
M2
...

Lite trist alltså.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0