Lobsterstyle

Vi har underbart väder här, strålande sol och ungefär 20 grader.

Så jag och Brita bestämde oss för att powerwalka till Olympiaparken och sen sitta där ett tag och kolla på folk.

Okej, tre timmar.

Bara det att när jag kom hem var jag TOTALT uppbränd av solen. Hej lobster, säger jag bara. Mycket tjusigt, som nu förstår.

Precis så här snyggt var det....

 

Men jag försökte hålla mig positiv i alla fall, så efter lite vila gick Brita och jag in till stan för att dricka drinkar på mitt nya favoohäng "Anna Hotel" som namnet till trots inte är ett hotel. Nöjda och glada kom vi hem till CDC vid typ tolv.


Idag har vi inte heller varit lata. Vid halv tolv gick vi och simmade på det närligen "Nordbad" och nu (efter ett pit-stop på McDonalds) ska vi och några till till Moderna Pinakotheket.

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: sofia

stackars dig!!! gör det ont? köp kylbalsam! det ser inte skönt ut :( x

2011-04-10 @ 19:55:09
URL: http://barbalalaa.blogspot.com
Postat av: Johan

Asså, HAHAH! Stackare. Se det positivt, du ser ju inte blek ut :)

2011-04-10 @ 21:11:41
Postat av: Anna

Ajajaj! Hoppas det har lagt sig nu. (Och kan meddela att jag är VÄLDIGT avis på ert väder!!!) Miss u! <3

2011-04-11 @ 16:18:10
Postat av: Michis

Haha, en naturlig solbränna! Undrar om det blir så av brun utan solkräm,, ska ju få ett naturligt resultat av de krämerna påstås det ju!

2011-09-05 @ 22:54:25
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0