Uppdatering

Bra sak: jag har sommarjobb! 27 juni-5 augusti på löneavdelning. YAY!

Dålig sak: Brita har åkt hem :/

Bra sak: Familjen kommer hit på fredag! :D

Dålig sak: jag har haft knäpp PMS-yrsel i flera dagar. Det suger.

Bra sak: vädret är fint igen och vi satt i Englischer Garten igår.

Bra sak: jag var och simmade i söndags och sprang igår. Hurtigt!

Bra sak: jag lagade hemmagjord tomatsås i CDC-köket igår.

Jag bjuder också på en av Britas bilder från Englischer Garten i förra veckan:

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Sofia nr.2 :)

Härligt att det är mer bra saker än dåliga saker! O grattis till jobbet!

puss

2011-04-19 @ 23:14:23
Postat av: Sofia nr.2 :)

Härligt att det är mer bra saker än dåliga saker! O grattis till jobbet!

puss

2011-04-19 @ 23:15:44
Postat av: soffi

låter mest BRA! härligt med fint väder & parkhäng, vi gör samma sak i paris och det underlättar när vädret är superbra :D puss!

2011-04-21 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0