Sommaren 2011

Så var sommaren snart över för den här gången. Så lustigt. Redan, liksom?

Jag har jobbat, umgåtts mycket med kompisar, bott hemma i lägenheten igen, varit i Norge, Skåne, i Sunne på spa, på Soffis land.

Jag måste ändå säga att jag är nöjd.

På måndag börjar jag plugga igen och imorgon ska jag träffa en ny kurator. Peppar peppar att hon är bättre än den gamla, men det är å andra sidan inte så svårt. 

Jag är nervös för att börja. För att börja och för att börja med tvåorna.

Idag har köpt ny kalender och anteckningsblock. Ny start på organisationen, som vanligt :P

Kommentarer
Postat av: soffi

Bra idé att köpa en ny kalender för om den är fin så vill man gärna planera saker! Det funkar för mig i alla fall!

2011-09-02 @ 14:18:47
Postat av: Challe

Tänkte säga något i stil med Soffi, älskar att köpa nya grejer för organisationen! Har tagit mod till mig och köpt en riktigt filofax nu, känner mig vuxen, eller nåt. Och korsar fingrarna för att föräldrarna ska köpa whiteline block åt mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0