Vår i Tyskland

Det var en sån där alldeles perfekt vårdag idag. Ett par plusgrader varmt, tillräckligt varmt för att man skulle kunna knäppa upp jackan och vira upp halsduken. Solen sken, fåglarna sjöng.

Det är Faschingstiden i München, och barnen har sportlov. Jag passade på att gå en promenad och stötte ihop med allt från barnfamiljer till gamla par.

On a side note så har jag fortfarande ont i min rygg. Jag köpte ett mycket lustigt värmeplåster igår som jag sedan sov med. Det verkade hjälpa men så för nån timme sen kom det tillbaka igen. Mycket irriterande.

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad är det för fel på din rygg? Värmeplåster låter skumt!

2011-03-06 @ 11:21:56
URL: http://barbalalaa.blogspot.com
Postat av: Titia

Tråkigt med ryggen, hoppas att det är bättre idag. Jag har också ryggskott, mao hemmadag. Puss

2011-03-06 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0