Fredag

Fredagen var en upptagen dag.

Det började med picknick i Englischer Garten med Aaron, Vez, Vivian och Katrine.

Sen blev det Frühlingsfest i Theresienwiese, där Oktoberfest hålls varje år. Det är i stort sett ett nöjesfält med massa öltält, stora sådana, och folk i dirndls och lederhosen. Det är helt enkelt en vårversion av Oktoberfest med en massa öl, oompa-band (som igår spelade modern musik, mycket bra!).

Sen gick vi till Praterinsel, en jätteklubb vid floden Isar där det var universitetsfest. Kul men otroligt otroligt varmt.

Bjuder på en bild på Netta, Elena och mig.

Det där är jag, som direkt efter en dusch blivit ivägdragen till en park, hann hem innan Frühlingsfest i exakt 5 minuter då jag hann sätta på mig jeans, converse och lite lite mascara och mineralsmink.

Kommentarer
Postat av: soffi

FIN! hoppas det blev en bra kväll, skype imorgon på dagen kanske? :)

2011-05-07 @ 23:32:47
Postat av: Anna

2011-05-12 @ 19:39:50
Postat av: Anna

Fiiiin Cic! Men ojojoj vad långt hår du har fått!!! :) Saknar dig så kom hem snart!

2011-05-12 @ 19:41:26
Postat av: Sofia

Sötnöt!

2011-05-12 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0