Suck

Sjukt melankolisk idag och igår.
Sov dåligt alla dagarna, drömde konstigt och har inte haft lust att gå på föreläsningar. Jag måste komma på nåt nytt sätt. Kanske får bita i det sura äpplet och be m+p ringa varje morgon. I'd rather not, men...

Idag var totaldeppigt, ville inte äta eller göra nåt allt. Men, för att vara positiv, hade gott potatismos från igår, så jag gick och handlade iaf, och åt köttbullar och potatismos. Det smakade inte mycket av något, men bättre än förra året när jag inte skulle ätit alls.

Nu låter jag ju sjukt deprimerad, tror dock att det är pms:en igen, woop woop -.- A bother to be sure.

Har iaf städat hemma och nu har jag precis duschat, så jag hoppas jag sover bra.

Kommentarer
Postat av: sofia

:( hoppas du kan sova

2011-10-07 @ 02:05:56
Postat av: sofia

puss puss puss <3

2011-10-10 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0