En vecka

Jag har haft en väldigt bra första vecka, all told. Jag är fruktansvärt förkyld, så jag har hemma hos mamma och pappa och försökte bli frisk. Mycket skönt.

Och sen var jag med Olle-bolle på Mulle Meckparken och det var supermysigt. Lill-plutt <3

Jag har precis haft mitt första seminarie i IntEk, men en tjej i min årskurs som seminarielärare. Lätt surrealististkt, men hon var fruktansvärt bra, defintivt en av de bästa seminarielärare jag haft. Lugn och organiserad. Jag tror att kursen kommer gå bra med henne som lärare.


Egentligen skulle jag på kör ikväll men jag är så förkyld att jag tror att jag ska stanna hemma. Nu äter jag lite fil till lunch och kollar på Extrem Överlevnad på tv.


Kommentarer
Postat av: sofia

Extrem överlevnad? vad är det? Och finns det en Mulle Meck-park??? varför har inte jag varit där?? kan du ta med mig nästa gång? <3

2011-09-09 @ 12:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0